C C C C A+ A A- X

Регламент и методика за провеждане на втори етап от конкурса за длъжността "съдебен секретар" - 2 щ. бр. в Окръжен съд Кюстендил

Дата на публикуване 16 септември 2025 Последна редакция 16 септември 2025 Обяви и конкурси Отпечатай

УТВЪРДИЛ:

И. Ф.АДМ.РЪКОВОДИТЕЛ

ОКРЪЖЕН СЪД – КЮСТЕНДИЛ:    /п/                                                      

П   Р  О  Т  О  К  О  Л

от дейността на КОМИСИЯТА за провеждане на конкурс за длъжността „СЪДЕБЕН СЕКРЕТАР“

Днес 16.09.2025 г. от 14,00 часа в Съдебната палата на Окръжен съд – Кюстендил заседава комисия, назначена със Заповед № РД-13-187/15.09.2025 г. на и.ф.Административния ръководител-Председател на Окръжен съд – Кюстендил, в състав:

Председател:

      Членове:

със задача: приемане на Регламент и Методика относно провеждане на втори етап на конкурса на две длъжността „Съдебен секретар“

Комисията ПРИЕ следния РЕГЛАМЕНТ относно провеждане на втори етап на конкурса, както и МЕТОДИКА за оценяване:

I. Оценяването на втори етап ще се извършва по шестобална система (оценки от 2 до 6).

II. След проведен първи етап „Проверка на документи и допускане до участие“ до втори етап на конкурса за една длъжност „Съдебен секретар“ в Окръжен съд – Кюстендил, са допуснати следните кандидати:

№ по

ред

 

Входящ номер

 

Трите имена на кандидата

1.

3660/06.08.2025

Венера Васева

2.

3672/07.08.2025

Анна Стевановска

3.

3686/07.08.2025

Искра Григорова

4.

3716/08.08.2025

Милена Десподова

5.

3748/12.08.2025

Диана Георгиева

6.

3754/12.08.2025

Весела Кръстева

7.

3804/14.08.2025

Радослава Зарева

8.

3966/27.08.2025

Наталия Илиева

9.

3968/27.08.2025

Анита Йорданова

10.

4006/29.08.2025

Фросия Йорданова

11.

4020/01.09.2025

Диана Лесичка

III. ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА.

Практическата задача е свързана с проверка на правописните и компютърни умения на кандидатите, изразяващи се в способностите им за работа с текстообработваща програма (Microsoft Word). Този етап включва създаване на файл с името на кандидата, записване на файла в папка с името на кандидата, писане под диктовка, оформяне на документа, разпечатване и изпращане на документа на посочен e-mail, отговор на поставени въпроси.

На всеки кандидат ще бъде предоставена възможност да пише на компютър под диктовка специално подбран текст /еднакъв за всички кандидати/, след което ще има възможност да отстрани допуснатите грешки и да запише и оформи документа. Продължителността на този етап е до 10 минути за всеки един кандидат.

Ще бъдат поставяни оценки, както следва:

  1. Правописни умения и бързина на писане под диктовка: 

Изписване на текст без правописни и пунктуационни грешки. За всяка допусната правописна или пунктуационна грешка ще бъде намалявана оценката с 0,25. (максимална оценка – 6, минимална оценка – 2)

  1. Компютърни умения:

Всяка изпълнена задача се оценява с 0,5.

(максимална оценка – 6, минимална оценка – 2)

Кандидатите ще бъдат оценявани по шестобалната система от 2 до 6.

Окончателната оценка от практическия изпит е средно аритметично число от оценките от т.1 и т.2 по шестобалната система (мин.2 – макс.6) с точност до 0,01.

IV. СЪБЕСЕДВАНЕ С КАНДИДАТИТЕ.

В хода на събеседването на всички кандидати ще бъдат задавани въпроси относно мотивацията, длъжностната характеристика, Етичния кодекс на съдебните служители, приложими нормативни актове и очакванията на кандидатите за длъжността.

Събеседването ще бъде оценявано по шестобалната система за всеки зададен въпрос. Оценката на всеки кандидат ще бъде оформена като средно аритметично число от поставените общи оценки по отделно от всеки член на комисията, съгласно карта за оценка на всеки кандидат.

Окончателната оценка на всеки кандидат е средно аритметично число от оценките от практическата задача и събеседването, съобразно приложения образец.

За успешно издържал конкурса ще се счита кандидат, получил оценка не по- ниска от „Много добър 4,50“.

Настоящият протокол да се докладва на и.ф.Административен ръководител на Окръжен съд – Кюстендил за утвърждаване, след което да се публикува на интернет страницата на съда.

Заседанието на комисията приключи в 15,00 часа.                                       

 

К О М И С И Я:

   Председател: /п/

   Членове: 1.  /п/

   Членове: 2.  /п/

 

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация